BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

VINITA = LNK

Nepabuvus namie keletą dienų  namie pasitiko, ne tik sulaukėjusi katė, bet ir keistai išprotėjęs televizorius, tiksliau pakeistas programų išdėstymas. Pasivaikščiojus pirmyn - atgal, vaizdas tapo aiškesnis - vietoj LNK - LrytoTV, o vietoj pastorojo - rusiško repo kanalas (bent taip su daug pypt žiūrėjimo metu rodė).

Pagalvojau,kad reiktų pasižiūrėti ką sako www.lnk.lt ir www.vinita.lt ?

Deja šių psl peržiūra jokio aiškumo neįnešė. Na, nebent tiek,kad iš Vinitos kabelinės kanalų dingo LNK ir TV1. www.lnk.lt taip pat “apie dingimą” nė žodelio. Ir tik paklausus visagalio GOOGLE atsakymas surastas - nuoroda į ELTĄ - paaiškino subrendusį konfliktą. Tai vyko sekmadienio vakare.

Specialiai dar pasitikrinau ,kaip LNK supranta “naujienas”.

Deja nuo 2011 06 29 iki 2011 07 04 - jokių reikšmingų žiūrovams pokyčių naujienų.

O štai GOOGLE dar surado tai, ko www.vinita.lt navigacijos pagalba niekaip negalima būtų buvę rasti.

Bet ir tai, pranešimas sukoncentruotas į “mėgavimąsi SKAITMENINIU kanalu”, o ne į LNK transliacijos stabdymu.

IŠVADOS. Jeigu VINITA manęs visiškai nenustebino, nes ten rinkodara/marketingu/klientų aptarnavimu - iki šiol net nekvepia (paskambinus jiems suregavus į akcijinį skaitmenos prisijungimą pasiūlymą išgirsti rusišku akcentu papuoštą atsakymą - kad “baigėsi aparatai ir nieko nebus”), tai LNK tikrai nustebino.

Bet iš ŽINIASKLAIDOS BANGINIO valdyti visuomenės, gal net tiksliau ŽIŪROVŲ nuomonę, tikėjausi daugiau.

Tavęs netransliuoja 71 000 abonentų, kai kabelinių asociacija teigia turinti 317 000 abonentų, o tai 22 proc , bet kanalas ramus (kaip M-1 plius)…

Gal ir reikia laikyti derybinę “ramybės poziciją”, bet kodėl negalima apie tai informuoti žiūrovų savo www?

Turbūt LNK generalinė direktorė tikrai pajuto spaudimą, nors pasistengė tai neigti, nes pamiršo,kad deklaraciją galima patalpinti ir www erdvėje. Bet kaip ir dauguma tradicinių lietuvos vadovų, jie juk netiki www :)

„Tokį “Init” grupės žingsnį vertiname kaip spaudimą ir manipuliavimą žiūrovais. Mes nesitaikstysime su spaudimu”, - sakė Zita Sarakienė, 4 minėtus kanalus valdančios UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas” (LNK) generalinė direktorė.

Dar labai įdomu skaityti DELFI, kad “Televizija išplatintame pranešime teigia, kad „nesitaikstys su vienos kabelinių televizijų grupės UAB „Vinita” ir UAB „Init” vykdomu spaudimu ir žiūrovų klaidinimu dėl lietuviškų televizijos programų retransliavimo.” O kur jinai tą pareiškimą išplatino? ELTA/ BNS/ALFA/DELFI…?

Kad ir kiek procentų augtų interneto vartojimas, vistiek pareiškimus reikia platinti per BNS ir ELTĄ :)

O tai kam tada kompanijai www.lnk.lt puslapis?

Kad ir kiek procentų augtų interneto vartojimas, vistiek pareiškimus “reikia platinti per BNS ir ELTĄ “.

Mano nuomone LNK susimovė, nes kovodama “prieš spaudimą” pamiršo, kad turi žiūrovus…, kuriuos gal irgi vertėtų kažkokiu būdu informuoti?

p.s. ir kita vertus smagu kad Lietuvoje www + PR + marketing dar nearti dirvonai, dar laukia smagūs iššūkiai.

Rodyk draugams